Gå til indhold
Forstå Augmented Reality (AR) og øg værdien af dine kunders tryksager

Forstå Augmented Reality (AR) og øg værdien af dine kunders tryksager

Dato 26 Februar 2019 14:00 – 17:00

Sted Konica Minolta Søren Frichs Vej 34C 8230 Åbyhøj

Om få år er Augmented Reality (AR) en naturlig del af vores hverdag, og dine print kan blive mere interaktive. Augmented Reality er begyndt at vinde frem i næsten alle brancher især inden for markedsføring og salg. Det forventes, at AR bliver en almindelig del af vores hverdag inden for de næste 3-5 år. Augmented Reality kan være med til at optimere produktionsprocessen og øge salget for virksomhederne, ved korrekt strategisk anvendelse.

På seminaret møder du, udover Konica Minoltas specialister, Nazer Hussain Mehrali, der er direktør for firmaet VMA Nordic, som arbejder med kreative løsninger inden for virtuel, mixed og augmented reality og har udviklet en række AR-produkter til større virksomheder.

Du har mulighed for at deltage i vores gratis seminar og få viden om markedet og teknologien, samt høre case stories og få inspiration til, hvor nemt du kan gøre dine print til en interaktiv oplevelse med

Konica Minoltas nyeste produkt genARate. På seminaret bliver genARate demonstreret af førende specialister, som giver dig muligheden for at opleve teknologien på tætteste hold. Derudover får du tips og tricks til, hvordan du kan bruge softwaren i netop din virksomhed.

Fordele med genARate:

  • Brugervenlig software, der ikke kræver involvering af tredjepart 
  • Ved at kombinere det virtuelle med traditionel print kan du ramme helt nye målgrupper
  • Indeholder et analyseværktøj, så du løbende kan optimere dine materialer.

Tilmelding
Du tilmelder dig seminaret ved at skrive en mail til marketing@konicaminolta.dk 

Emner

Tags

Pressekontakt

Lars Wørzner

Lars Wørzner

Pressekontakt Administrerende direktør for Konica Minolta Nordeuropa

Giving shape to ideas

Konica Minolta er en global IT-virksomhed, som forandrer og revolutionerer fremtidens måde at arbejde på. Vi bygger bro mellem papir og digitalisering ved at levere innovative kvalitetsløsninger inden for print og IT infrastruktur, og vi udvikler konstant vores forretningsområder. Vi leverer således løsninger inden for:

IT-infrastruktur
Print, scan og kopi
Dokumenthåndtering og workflow
Forretningsprocesser
Produktions- og industriel print
Healthcare

Vi skaber værdi for vores kunder og vores samfund, og via tæt dialog gør vi i fællesskab ideer til virkelighed. Vi er med i hele fasen lige fra analyse, rådgivning og design til optimering, installation, support, overvågning og driftsstøtte. Vi har nogle af Danmark dygtigste specialister med ekspertviden inden for print og IT-infrastruktur. Vi sætter os altid 100% ind i kundens behov og forventninger, og vi leverer det, vi har aftalt – plus lidt ekstra.
Med vores egen store landsdækkende serviceorganisation i ryggen sørger vi for, at vores kunder altid har et tilgængeligt serviceteam i nærheden til at hjælpe med deres udfordringer.
I Danmark er vi 220 ansatte med afdelinger i Ballerup, Aarhus og Aalborg. Samlet omsætter vi for ca. 450 mio. DKK i form af salg, service og support af løsninger inden for print, kopi og IT Services. På verdensplan beskæftiger Konica Minolta ca. 43.300 medarbejdere og omsætter for ca. 7,7 milliarder EUR.

Business Innovation Centres og R&D laboratorier rundt omkring i verden
Kåret af BLI som Bedste Produktlinje
Kvalitetscertificeret efter ISO 9001:2008
Miljøcertificeret efter ISO 14001:2004
Arbejdsmiljøcertificeret efter OHSAS 18001:2004
Microsoft, Gold Partner
NetApp, Gold Partner, SSC Partner og Flexpod Premium Partner
Cisco, Cisco Premier Certified Partner, Unified Computing Technology Specialized
Veeam, Silver Partner, Veeam Cloud & Service Provider (VCSP)
VMware, Enterprise Partner og Service Provider
WorkPoint, Gold Partner
Planet Press, Partner
Nuance, Partner

Konica Minolta
Lautrupvang 2B
2750 Ballerup
Denmark